Pomożemy
również
TOBIE

KOCHAJĄCY SŁODYCZE

Osobom nie wyobrażającym sobie życia bez słodyczy

Jak często jesz coś słodkiego…1, 2, 3 razy dziennie? Nie wyobrażasz sobie życia bez słodyczy? Jesteś jedną z miliona osób, która nie wyobraża sobie życia bez czekolady?

Słodycze, to zmora szczupłej sylwetki

jedząc słodycze trudno jest utrzymać prawidłową wagę, a także tkankę tłuszczową na prawidłowym poziomie.

Osoby, które kochają słodycze, muszą poznać tajniki dietetyki, które pozwolą, na skuteczne zrezygnowanie z ich podjadania. Osobom, którym  mimo chęci nie uda się zrezygnować ze słodkich przekąsek, podpowiem także, jak wkomponowywać słodycze w dietę, aby nie narobiły większych szkód.

Brak silnej woli pod pełną kontrolą.

„Nie wiedziałem, że rezygnacja z podjadania słodyczy jest tak prosta” – stwierdził jeden z naszych pacjentów

OSOBOM ZAPRACOWANYM

Jesteś osobą bardzo zapracowaną?

Nie masz czasu nawet pomyśleć, co mogłabyś zjeść na obiad, a co dopiero zrobić zakupy? Żyjesz w ciągłym biegu, w stresie, a po przemyśleniu swoich zachowań żywieniowych dochodzisz do wniosku, że najczęstszym Twoim posiłkiem jest drożdżówka kupiona w drodze do pracy…

Myślę, że najwyższy czas skończyć z tym bałaganem, i poukładać zaistniały chaos wokół Twojego żywienia.

Układając jadłospisy dla osób, bardzo zapracowanych, wiem, jak bardzo jest ważne to, aby taki jadłospis był prosty, przejrzysty i możliwy do zrealizowania. Jadłospis zawiera bardzo proste obiady, które możesz przygotować w pół godziny, a produkty kupisz w drodze z pracy do domu w pobliskim sklepie. Nie bój się uporządkować w swoim życiu, tak ważnego aspektu jakim jest prawidłowe żywienie. Moje jadłospisy to nie diety cud, gdzie połowę swojego życia spędzasz w kuchni, to proste wskazówki, przepisy, które pozwolą na uporządkowanie Twojego żywienia, raz na zawsze.

Jadłospis lekiem na więcej czasu dla siebie i właściwe żywienie.

KOBIETOM W CIĄŻY

Żywienie w czasie ciąży, a także przed ciążą powinno być szczególnie prawidłowe, aby nie doszło do żadnych zaburzeń związanych z rozwojem dziecka, a także zdrowiem przyszłej mamy.

Kobieta powinna z pożywieniem dostarczać odpowiednie ilości minerałów, witamin i składników odżywczych.

Dieta kobiety w ciąży jest bardzo kolorowa, smaczna, zawierająca produkty spożywcze, które nie szkodzą maleństwu. Ze szczególną uwagą przyglądam się jadłospisom, które układam dla kobiet  w ciąży, poprzez dobór odpowiednich produktów chronię dziecko przed wystąpieniem alergii oraz innych chorób, związanych z nieprawidłowym żywieniem.

Moja dieta pozwoli Ci także szybko wrócić do wymarzonej sylwetki  po porodzie.

tłuszczową na prawidłowym poziomie.

Osoby, które kochają słodycze, muszą poznać tajniki dietetyki, które pozwolą, na skuteczne zrezygnowanie z ich podjadania. Osobom, którym  mimo chęci nie uda się zrezygnować ze słodkich przekąsek, podpowiem także, jak wkomponowywać słodycze w dietę, aby nie narobiły większych szkód.

Brak silnej woli pod pełną kontrolą.

„Nie wiedziałem, że rezygnacja z podjadania słodyczy jest tak prosta” – stwierdził jeden z naszych pacjentów

KOBIETOM W OKRESIE PRZEKWITANIA

Jako dietetyk medyczny,  na co dzień spotykam kobiety będące  w okresie przekwitania. Wiele kobiet w tym okresie czuje się zagubiona, i nie radzi sobie z obecnymi problemami. Bardzo często słyszę słowa „ Pani Dominiko, ja tyję z powietrza…”. Jest to szczególnie ciężki okres w życiu kobiety, ale dlaczego nie miałabym pomóc tym wszystkim Paniom, które szczególnie potrzebują pomocy w tym czasie i chcą ją uzyskać.

W okresie menopauzy, często zachodzi do zaburzeń hormonalnych, które sieją spustoszenie w organizmie kobiet i kompletnie zwalniają tempo przemiany materii, co skutkuje przybieraniem na wadze.

Moja prosta rada: nie zamykaj się sam na sam ze swoim problem… Jestem osobą, która wskaże kierunek, jak odzyskać poczucie lekkości w okresie przekwitania, jak rozpędzić metabolizm, i jak zgubić zbędne kilogramy.

Nie szukaj rozwiązań w dietach cud, głodówkach ,czy dietach bardzo restrykcyjnych!!! Pamiętaj, że wiedza, inteligencja i trzeźwe spojrzenie na problem, może Ciebie uchronić przed przybieraniem na wadze.

Znam rozwiązanie Twojego problemu i na pewno Ci pomogę.

OSOBOM CHORYM

Jeśli lekarz stwierdził u Ciebie zaburzenia zdrowotne, szczególnie powinieneś przyjrzeć się swojemu żywieniu. Nieprawidłowe żywienie jest przyczyną aż 80 chorób!!!

Oferta jest skierowana dla osób ze zdiagnozowanymi schorzeniami:

  • Otyłość i nadwaga
  • Cukrzyca typu II
  • Choroby układu pokarmowego: jelit, wątroby, trzustki, pęcherzyka żółciowego
  • Choroby układu krążenia: nadciśnienie tętnicze, miażdżyca, zaburzenia profilu lipidowego
  • Dna moczanowa
  • Choroby tarczycy, zaburzenia hormonalne
  • Choroby nerek

Jeśli cierpisz na inną, niż podana choroba skontaktuj się telefonicznie, aby skonsultować problem.

Zawsze znajdę dla Ciebie czas i zrozumienie.

DZIECIOM

Dziecko jest Twoim największym skarbem, które chronisz przez całe życie. Chciałabyś, aby Twoje dziecko było zdrowe,szczęśliwe i pełne energii… Niestety często tak nie jest, a wszystko to za sprawą zbędnych kilogramów, które posiada Twoje dziecko.

Już od najmłodszych lat nauczmy dziecko zdrowych nawyków żywieniowych, zapewnijmy mu zdrowy start na przyszłe dorosłe życie.

Jeśli jesteś rodzicem dziecka mającego problemy ze złymi nawykami żywieniowymi, czy z nadwagą, czy otyłością, nie czekaj co przyniesie przyszłość, pomóc swojemu dziecku już dziś.

Jadłospis dzieci musi zawierać wszystkie niezbędne składniki odżywcze, aby dziecko mogło zdrowo funkcjonować i rozwijać się na co dzień.

W swojej praktyce zawodowej pomogłam zrzucić zbędne kilogramy oraz nauczyłam zdrowych zasad żywienia nie jedno dziecko.

Ostatnie badania wskazują, że nasze polskie dzieci obecnie tyją  szybciej niż dzieci mieszkający w  Stanach Zjednoczonych!!!

Uchrońmy dzieci przed problemami poprzez zabawę w smaczne, kolorowe jedzenie.

SPORTOWCOM

Pomagam także osobom, które uprawiają sport, mają aktywny tryb życia, które chętnie odwiedzają kluby fitness, siłownie, szkoły tańca oraz lubią aktywnie spędzają swój wolny czas.

Z moich doświadczeń wynika, że często osoby uprawiające sport nie mają odpowiednio zbilansowanego żywienia, nie wiedzą co jeść przed i po treningu.
Oprócz ustalenia żywienia dla osoby aktywnej sportowo, jest także możliwość rozpisania i dobrania odpowiedniej suplementacji.

Mam duże i potwierdzone doświadczenie w suplementacji sportowców, przekonaj się.

Sport + dopasowana odpowiednia dieta = zdrowie i efekty

CAŁYM RODZINOM

Zmieniając swoje nawyki żywieniowe, nie musisz gotować na „trzy garnki”, dla siebie, męża i dla dzieci…

” Pani Dominiko, na Pani diecie schudła cała moja rodzina”, zaśmiała się jedna z moich pacjentek

Pamiętaj, że jesteś bacznie obserwowana przez swoje pociechy, takie jakie zasady żywienia wprowadzasz w domu, takie będą miały w przyszłości Twoje dzieci. Od siebie powinnaś zacząć naukę prawidłowego żywienia, a potem skutecznie wprowadzać tą wiedzę w życie najbliższych.

Prawidłowe żywienie, to nie drakońska dieta, to normalne jedzenie smaczne i dla każdego.

OSOBOM O KULINARNYM BEZTALENCIU

Bardzo często spotykam osoby, które bały się skorzystać z porady dietetyka, ponieważ wiedzą, że kompletnie nie potrafią gotować, a jedynym posiłkiem, który potrafią przygotować jest herbata…. tak, tak… tutaj myślę głównie o Panach.

Jadłospis dla osób, które boją się gotowania jest szczególnie przemyślany, aby posiłki były naprawdę proste, a obiad wystarczał nawet na 3 dni. Osobom mającym problem z tym kluczowym zajęciem, wskazuję, jakie urządzenia w kuchni będą pomocne, aby ułatwić gotowanie… parowar to jedno z tych urządzeń, które uratowało już nie jednego Pana.

Spotykam często osoby, które także nie mają warunków, aby przygotowywać posiłki… np. mieszkają na stancjach, czy w akademikach. Brak dobrych warunków kulinarnych także biorę pod uwagę układając jadłospisy.

Studenci, Panowie oraz Panie, nie zaliczający umiejętności gotowania do swoich cech, nie muszą obawiać się moich jadłospisów.

Sprawdź nasze zalety

Menu

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Więcej kliknij tutaj..

Polityka plików “cookies” serwisu www.dobrekalorie.pl 1. Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. 2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. 3. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do: a) możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu b) dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę c) do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika. 4. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności. 5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego 6. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika. 7. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach: - Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka - Internet Explorer: www.support.microsoft.com/kb/278835/pl - Google Chrome: www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647 - Safari: www.safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/ Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.

Close